top of page

Dostawy

1. W jakim czasie moje zamówienie zostanie wysÅ‚ane?

Zamówiony towar jest wysyÅ‚any najpóźniej w przeciÄ…gu 4 dni roboczych od zaksiÄ™gowania pÅ‚atnoÅ›ci (nie dotyczy produktów z pre-order). W wyjÄ…tkowych sytuacjach czas realizacji może siÄ™ wydÅ‚użyć, poinformujemy CiÄ™ o tym mailowo.

​

2. Czy jest możliwość przyspieszenia lub opóźnienia wysyÅ‚ki mojego zamówienia ?

OczywiÅ›cie staramy siÄ™ wysÅ‚ać zamówienie jak najszybciej i brać pod uwagÄ™ indywidualne proÅ›by. Niestety nie ma możliwoÅ›ci zmiany terminu realizacji zamówienia.
 

3. Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?

Nie świadczymy takich usług, jednak jak do nas napiszesz zrobimy wyjątek: kontakt@nanas.com.pl
 

4. Jaki jest koszt dostawy?
Kurier Inpost - dostawa jest darmowa w przypadku zamówieÅ„ o wartoÅ›ci od 600 zÅ‚. Koszt dostawy pozostaÅ‚ych przesyÅ‚ek krajowych wynosi 15,90 zÅ‚.
Inpost paczkomaty 24 - dostawa jest darmowa w przypadku zamówieÅ„ o wartoÅ›ci od 600 zÅ‚. Koszt dostawy pozostaÅ‚ych przesyÅ‚ek krajowych wynosi 14,90 zÅ‚.

Kurier DPD   - dostawa jest darmowa w przypadku zamówieÅ„ o wartoÅ›ci od 600 zÅ‚. Koszt dostawy pozostaÅ‚ych przesyÅ‚ek krajowych wynosi 14 zÅ‚.

 

5. Kiedy moja paczka zostanie dostarczona?

Dostawa przesyÅ‚ek kurierskich i paczkomatowych od momentu wysyÅ‚ki nie trwa zazwyczaj dÅ‚użej niż 1 dzieÅ„ roboczy. Dodatkowo w dniu nadania paczki zostanie wysÅ‚ana do Ciebie informacja drogÄ… mailowÄ… o zmianie statusu zamówienia na "WysÅ‚ane" wraz z komentarzem, że przesyÅ‚ka zostaÅ‚a odebrana przez przewoźnika wskazanego przy zamówieniu.

​

6. Czy otrzymam paragon wraz z zamówieniem?

Oczywiście, wraz z Produktem wysyłany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Prosimy o zatrzymanie paragonu przy ewentualnej wymianie/zwrocie lub reklamacji.

​

7. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Tak, podczas zakupów należy wybrać opcjÄ™ Odbiór Osobisty. Skontaktujj siÄ™ uprzednio z nami, aby umówić termin odbioru : kontakt@nans.com.pl Zostaniesz powiadomiony mailowo bÄ…dź telefonicznie, kiedy Twoje zamówienie bÄ™dzie gotowe do odbioru.

​

8. Czy mogę zapłacić za moje zakupy przy odbiorze?

Niestety nie. Zakupy dokonywane w sklepie internetowym muszą być opłacane internetowo.

​

9. Przez jakÄ… firmÄ™ kurierskÄ… wysyÅ‚acie zamówienia?

Zamówienia na terenie Polski wysyÅ‚amy przez firmÄ™ kurierskÄ… InPost oraz DPD.

​

10. Czy mogÄ™ opÅ‚acić moje zamówienie w EUR/PLN?

Waluta pÅ‚atnoÅ›ci zależy od adresu dostawy. Wszystkie zamówienia na terenie Polski realizowane sÄ… w PLN.

bottom of page