Dostawy
1. W jakim czasie moje zamówienie zostanie wysÅ‚ane?
Zamówiony towar jest wysyÅ‚any najpóźniej w przeciÄ…gu 4 dni roboczych od zaksiÄ™gowania pÅ‚atnoÅ›ci (nie dotyczy produktów z pre-order). W wyjÄ…tkowych sytuacjach czas realizacji może siÄ™ wydÅ‚użyć, poinformujemy CiÄ™ o tym mailowo.
​
2. Czy jest możliwość przyspieszenia lub opóźnienia wysyÅ‚ki mojego zamówienia ?
OczywiÅ›cie staramy siÄ™ wysÅ‚ać zamówienie jak najszybciej i brać pod uwagÄ™ indywidualne proÅ›by. Niestety nie ma możliwoÅ›ci zmiany terminu realizacji zamówienia.
3. Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
Nie świadczymy takich usług, jednak jak do nas napiszesz zrobimy wyjątek: kontakt@nanas.com.pl
4. Jaki jest koszt dostawy?
Kurier Inpost - dostawa jest darmowa w przypadku zamówieÅ„ o wartoÅ›ci od 600 zÅ‚. Koszt dostawy pozostaÅ‚ych przesyÅ‚ek krajowych wynosi 15,90 zÅ‚.
Inpost paczkomaty 24 - dostawa jest darmowa w przypadku zamówieÅ„ o wartoÅ›ci od 600 zÅ‚. Koszt dostawy pozostaÅ‚ych przesyÅ‚ek krajowych wynosi 14,90 zÅ‚.
Kurier DPD - dostawa jest darmowa w przypadku zamówieÅ„ o wartoÅ›ci od 600 zÅ‚. Koszt dostawy pozostaÅ‚ych przesyÅ‚ek krajowych wynosi 14 zÅ‚.
5. Kiedy moja paczka zostanie dostarczona?
Dostawa przesyÅ‚ek kurierskich i paczkomatowych od momentu wysyÅ‚ki nie trwa zazwyczaj dÅ‚użej niż 1 dzieÅ„ roboczy. Dodatkowo w dniu nadania paczki zostanie wysÅ‚ana do Ciebie informacja drogÄ… mailowÄ… o zmianie statusu zamówienia na "WysÅ‚ane" wraz z komentarzem, że przesyÅ‚ka zostaÅ‚a odebrana przez przewoźnika wskazanego przy zamówieniu.
​
6. Czy otrzymam paragon wraz z zamówieniem?
Oczywiście, wraz z Produktem wysyłany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Prosimy o zatrzymanie paragonu przy ewentualnej wymianie/zwrocie lub reklamacji.
​
7. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?
Tak, podczas zakupów należy wybrać opcjÄ™ Odbiór Osobisty. Skontaktujj siÄ™ uprzednio z nami, aby umówić termin odbioru : kontakt@nans.com.pl Zostaniesz powiadomiony mailowo bÄ…dź telefonicznie, kiedy Twoje zamówienie bÄ™dzie gotowe do odbioru.
​
8. Czy mogę zapłacić za moje zakupy przy odbiorze?
Niestety nie. Zakupy dokonywane w sklepie internetowym muszą być opłacane internetowo.
​
9. Przez jakÄ… firmÄ™ kurierskÄ… wysyÅ‚acie zamówienia?
Zamówienia na terenie Polski wysyÅ‚amy przez firmÄ™ kurierskÄ… InPost oraz DPD.
​
10. Czy mogÄ™ opÅ‚acić moje zamówienie w EUR/PLN?
Waluta pÅ‚atnoÅ›ci zależy od adresu dostawy. Wszystkie zamówienia na terenie Polski realizowane sÄ… w PLN.