top of page

Regulamin sklepu Nanas

§ 1.

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdujÄ…cego siÄ™ pod adresem URL http://www.nanas.com.pl, zwanego dalej „Sklepem”.

2. Sklep prowadzony jest przez More&Louder Komunikat BARTOSZ GROCHAL z siedzibÄ… w Poznaniu  (NIP: 7831300642, REGON: 300384511), wpisana do rejestru dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, prowadzonej przez SÄ…d Rejonowy dla Miasta Poznania, XIII WydziaÅ‚ Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000735885, zwanÄ… dalej „Administratorem”.

3. Adres Sklepu i dane kontaktowe:

a. adres internetowy - www.nanas.com.pl,

b. e-mail – kontakt@nanas.com.pl

c. adres korespondencyjny – ul. Cisowa 8, 62-052 ChomÄ™cice

4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.

5. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej e-mail.

§ 2.

Rodzaje i zakres działalności Sklepu

1. Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet asortymentu z zakresu odzieży oraz galanterii.

2. Oferowane przedmioty sÄ… nowe, produkowane w Polsce i na Bali.

§ 3.

Polityka prywatności

1. Klient poprzez wypeÅ‚nienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym oÅ›wiadczeniu wyraża zgodÄ™ na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporzÄ…dzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, dalej „RODO”) przez Administratora w celu niezbÄ™dnym do wykonania postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu i Å›wiadczonych na jego podstawie usÅ‚ug.

2. Dane osobowe Klienta przetwarzane bÄ™dÄ… w celu realizacji zamówieÅ„, reklamacji i zwrotów, zaksiÄ™gowania transakcji w informatycznym systemie ksiÄ™gowym Sklepu przez okres wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym systemie ksiÄ™gowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep; PodstawÄ… do przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 RODO.

3. Za dodatkowÄ… zgodÄ… udzielonÄ… przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogÄ… być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególnoÅ›ci w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych zwiÄ…zanych ze Sklepem.

4. W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymywanie w procesie rejestracji lub skÅ‚adania zamówienia (wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej droga elektronicznÄ…), konieczne jest jedynie podanie w tym celu adresu e-mail, na który przesyÅ‚ane bÄ™dÄ… informacje handlowe od Administratora. Z przesyÅ‚ania takich informacji Klient może w każdej chwili zrezygnować.

5. Podane w trakcie skÅ‚adania zamówienia imiÄ™ i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy Klienta przekazywane sÄ… firmom przewozowym DPD, InPost w postaci etykiety/listu przewozowego bÄ™dÄ…cego jednoczeÅ›nie zleceniem dorÄ™czenia przesyÅ‚ki i w tym zakresie sÄ… przez wskazanÄ… firmÄ™ przetwarzane.

6. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

7. Klient posiada również prawo do żądania od Administratora dostÄ™pu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniÄ™cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofniÄ™cia zgody.

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy.

§ 4.

Zasady dokonywania zakupów

1. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególnoÅ›ci ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowiÄ… zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.; dalej „Kodeks Cywilny”).

2. Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:

a. dokładny opisu danego produktu i jego cech;

b. Å‚Ä…cznÄ… cenÄ™ zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opÅ‚atÄ… za transport, dostarczenie lub usÅ‚ugi pocztowe oraz podsumowujÄ…cÄ… Å‚Ä…cznÄ… kwotÄ™ zamówienia z wybranÄ… opcjÄ… dostawy;

c. dotyczące sposobu i terminu zapłaty;

d. dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez Sklep.

3. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.

4. SkÅ‚adanie zamówienia odbywa siÄ™ za pomocÄ… formularza, dostÄ™pnego na stronie sklepu po przejÅ›ciu do koszyka i wybraniu opcji „przejdź do pÅ‚atnoÅ›ci”, w którym Klient podaje nastÄ™pujÄ…ce dane:

a. imiÄ™ i nazwisko lub nazwa firmy;

b. adres email

c. numer telefonu

d. dane adresowe do wysyłki

5. Klient skÅ‚ada zamówienie po zapoznaniu siÄ™ z informacjami okreÅ›lonymi w treÅ›ci Regulaminu sklepu oraz informacjami wskazanymi w ust. 2, które zostanÄ… wyÅ›wietlone w postaci elektronicznej w ostatnim etapie wypeÅ‚niania elektronicznego formularza poprzedzajÄ…cym wyrażenie woli zwiÄ…zania siÄ™ umowÄ… poprzez klikniÄ™cia przycisku „Zamówienie z obowiÄ…zkiem zapÅ‚aty”. Po przeczytaniu zgromadzonych informacji okreÅ›lonych dla danego zamówienia Klienta, Klient wyraża wolÄ™ zwiÄ…zania umowÄ… poprzez naciÅ›niÄ™cie przycisku „Zamówienie z obowiÄ…zkiem zapÅ‚aty”

6. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu sÄ… w zależnoÅ›ci od wybranej opcji w zÅ‚otych polskich lub euro i zawierajÄ… podatek VAT. Cena wyÅ›wietlana w podsumowaniu koszyka przed zÅ‚ożeniem zamówienia uwzglÄ™dnia koszty przesyÅ‚ki zgodnie z wybranÄ… przez Klienta opcjÄ….

7. Sklep zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczenia rzeczy pozbawionych wad.

8. Zamówienie uważa siÄ™ za przyjÄ™te do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjÄ™cia zamówienia zÅ‚ożonego przez Klienta.

a. potwierdzenie przyjÄ™cia zamówienia przesyÅ‚ane jest automatycznie po zÅ‚ożeniu zamówienia przez Klienta;

b. sklep może wstrzymać przyjÄ™cie zamówienia w sytuacji podjÄ™cia wÄ…tpliwoÅ›ci co do prawdziwoÅ›ci bÄ…dź rzetelnoÅ›ci wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep niezwÅ‚ocznie skontaktuje siÄ™ z Klientem
w celu wyjaśnienia żywionych przez niego wątpliwości;

c. W przypadku niedostÄ™pnoÅ›ci części produktów objÄ™tych zamówieniem Klient jest
o tym niezwÅ‚ocznie informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w caÅ‚oÅ›ci anulowane;

9. Klient i Sklep zwiÄ…zani sÄ… cenÄ… Produktu obowiÄ…zujÄ…cÄ… w chwili zÅ‚ożenia na niego zamówienia.

10. W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:

1. dla zamówieÅ„ krajowych: poprzez przelew bankowy, pÅ‚atność internetowa kartÄ… (Stripe), PayPal, pÅ‚atność gotówkÄ… przy odbiorze osobistym.

11. UmowÄ™ uznaje siÄ™ za zawartÄ… z chwilÄ… potwierdzenia przyjÄ™cia zamówienia, nastÄ™pujÄ…cego równoczeÅ›nie z dokonaniem wpÅ‚aty przez Klienta, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia przyjÄ™cia zamówienia do realizacji.

12. Zamówiony towar jest wysyÅ‚any w przeciÄ…gu 4 dni roboczych od zaksiÄ™gowania kwoty należnej za produkt.

14. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce Wysyłka.

15. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedna przesyÅ‚kÄ™ chyba że, wybierajÄ…c sposób dostawy Klient wskaże inny sposób pakowania i zaznaczy opcje odrÄ™bnej dostawy dla każdego produktu.

16. Jeżeli towar ma zostać przesÅ‚any przez Sklep Klientowi bÄ™dÄ…cemu konsumentem, niebezpieczeÅ„stwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na Klienta z chwilÄ… jej wydania Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru) uważa siÄ™ jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli Sklep nie miaÅ‚ wpÅ‚ywu na wybór przewoźnika przez kupujÄ…cego.

17. Wraz z Produktem wysyłany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:

a. imiÄ™ i nazwisko/firmÄ™;

b. adres zamieszkania/siedziby;

c. numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne);

d. opis zamówienia;

e. adres korespondencyjny.

18. Każdy rejestrujÄ…cy siÄ™ i/lub dokonujÄ…cy zamówienia Klient wyraża zgodÄ™ na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji zwiÄ…zanych z przebiegiem transakcji oraz zawiadomieÅ„ o zmianach w niniejszym Regulaminie.

19. Inne informacje dotyczÄ…ce dziaÅ‚ania Sklepu, a także zawierajÄ…ce informacjÄ™ handlowÄ… o nowych produktach lub usÅ‚ugach Sklepu, o promocjach Sklepu oraz promujÄ…cych produkty partnerów Administratora przesyÅ‚ane bÄ™dÄ… tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodÄ™.

§ 5.

Reklamacje

1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sklep jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.

4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sklepu.

Wnosząc reklamację, Klient powinien podać swoje:

a. imiÄ™ i nazwisko;

b. adres;

c. dane pozwalajÄ…ce na identyfikacjÄ™ sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datÄ™ transakcji);

d. przedmiot i przyczynÄ™ reklamacji;

e. dane kontaktowe;

5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

6. Do reklamacji Klient zobowiÄ…zany jest doÅ‚Ä…czyć dowód zakupu towaru podlegajÄ…cego reklamacji.

7. Sklep ustosunkuje siÄ™ do żądania reklamacyjnego niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeÅ›li nie zrobi tego w tym terminie, uważa siÄ™, że żądanie Klienta uznaÅ‚ za uzasadnione.

8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres korespondencyjny: ul. Cisowa 8, 62-052 Chomęcice

9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

§ 6.

OdstÄ…pienie od umowy

1. Zgodnie z UstawÄ… z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem ma prawo do pisemnego odstÄ…pienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedÅ‚ w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszÅ‚a w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczajÄ…ce jest wysÅ‚anie oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu przed jego upÅ‚ywem.

2. Prawo do odstÄ…pienia od umowy nie przysÅ‚uguje Klientowi w odniesieniu do Umowy, której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

3. W przypadku odstÄ…pienia od umowy Klient zobowiÄ…zany jest do zwrotu towaru na adres: ul. Cisowa 8 , 62-052 ChomÄ™cice. lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w który, odstÄ…piÅ‚ od umowy, chyba że Sklep zaproponowaÅ‚, że sam odbierze rzecz. OdsyÅ‚any towar należy zapakować w sposób uniemożliwiajÄ…cy jego uszkodzenie w transporcie. Jak najwygodniej zwrócić towar dowiesz siÄ™ TUTAJ.

4. W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o którym mowa w ust. 1, bezpoÅ›rednie koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.

5. W przypadku odstÄ…pienia od umowy Klientowi zwracane sÄ… wszystkie otrzymane od niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym obejmujÄ…ce koszty dostarczenia rzeczy do Klienta (z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów dostÄ™pny w Sklepie), niezwÅ‚ocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od odstÄ…pienia od umowy.

6. Ustęp 4. obowiązuje z zastrzeżeniem, że jeśli Klient odstąpił jedynie od części umowy, t. j. zwraca jedynie część objętych jedną umową rzeczy, koszt dostarczenia rzeczy do Klienta nie jest przez Sklep zwracany.

7. Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapÅ‚aty, jakiego użyÅ‚ Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inny sposób zwrotu, który nie wiążę siÄ™ dla niego z żadnymi kosztami.

8. Sklep może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania zwracanego towaru (rzeczy) lub do czasu dostarczenia dowodu odesÅ‚ania tego towaru w zwiÄ…zku z odstÄ…pieniem w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

§ 7.

Postanowienia koÅ„cowe i opis możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„

1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie majÄ… na celu wyÅ‚Ä…czać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta bÄ™dÄ…cego jednoczeÅ›nie Konsumentem przysÅ‚ugujÄ…cych mu na mocy bezwzglÄ™dnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodnoÅ›ci postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeÅ„stwo majÄ… te przepisy.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie majÄ… przepisy prawa polskiego, w tym w szczególnoÅ›ci ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz Kodeksu Cywilnego.

3. Informacje w zakresie możliwoÅ›ci skorzystania przez Klienta bÄ™dÄ…cego konsumentem z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

a. https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

b. https://www.uokik.gov.pl/instytucje_konsumenckie.php

c. https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

4. Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem posiada m.in. nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„:

a. StaÅ‚y polubowny sÄ…d konsumencki dziaÅ‚ajÄ…cy przy Inspekcji Handlowej - możliwość zwrócenia siÄ™ z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z zawartej Umowy sprzedaży;

b. wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej - możliwość zwrócenia siÄ™ z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie sporu miÄ™dzy Klientem a Sklepem;

c. powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja spoÅ‚eczna, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

bottom of page