Zwroty
1. W jaki sposób mogÄ™ zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu, kliknij w baner poniżej - nadaj przesyłke zwrotną
Następnie wypełnij wymagane pola i wyślij paczkę.
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
JeÅ›li nie chcesz korzystać z platformy wygodnezwroty.pl, skontaktuj siÄ™ z nami i poinformuj nas o zamiarze zwrócenia towaru wysyÅ‚ajÄ…c maila ze swoim numerem zamówienia na adres: kontakt@nans.com.pl. Później wystarczy, że wypeÅ‚nisz formularz zwrotu (może być to formularz napisany odrÄ™cznie), który możesz pobrać TUTAJ, doÅ‚Ä…czysz do paczki zwrotnej wraz z paragonem (może być kopia paragonu lub inny dowód zakupu) i wyÅ›lesz na adres naszego magazynu: ul. Cisowa 8, 62-052 ChomÄ™cice.
Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyÅ‚kÄ…, którÄ… ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na ograniczonÄ… możliwość zidentyfikowania takiej przesyÅ‚ki, paczkÄ™ przesÅ‚anÄ… bez formularza zwrotu w Å›rodku termin 14 dni na zwrot pÅ‚atnoÅ›ci nie bÄ™dzie obowiÄ…zywaÅ‚.
Prosimy o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszÄ… Å›ladów użytkowania, nie byÅ‚y prane i sÄ… niezniszczone.
​
2. Ile mam czasu na zwrot towaru?
O chÄ™ci dokonaniu zwrotu zamówienia online należy poinformować w ciÄ…gu 14 dni od dnia dorÄ™czenia przesyÅ‚ki, najlepiej wysyÅ‚ajÄ…c maila na adres: kontakt@nanas.com.pl, lub korzystajÄ…c z platformy wygodnezwroty.pl, a w ciÄ…gu kolejnych 14 dni nadać do nas paczkÄ™.
​
3. . Czy mogę wymienić towar?
Niestety nie ma możliwości przeprowadzenia wymiany bez zwrotu. W celu wykonania wymiany prosimy o na formularzu zwrotu zaznaczyć opcję wymiana, i skontaktować się z nami: kontakt@nanas.com.pl
​
4.. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?
Zwracany towar prosimy przesłać na poniższy adres:
ul. Cisowa 8, 62-052 Chomęcice
E-mail: kontakt@nanas.com.pl
Tel.+48 505701040
Reklamacje prosimy wysyłać na adres jak wyżej.
Nie ponosimy odpowiedzialnoÅ›ci za paczki odesÅ‚ane pod inny adres. Zwroty, które w zwiÄ…zku z bÅ‚Ä™dnym adresem zostanÄ… do nas dostarczone po terminie, nie bÄ™dÄ… realizowane.
​
5.. Czy mogÄ™ wysÅ‚ać rzeczy z różnych zamówieÅ„ w jednej paczce? Czy muszÄ™ wysyÅ‚ać je w oryginalnym opakowaniu?
Nie wymagamy wysÅ‚ania zamówienia w oryginalnym opakowaniu. Można też przesÅ‚ać kilka zamówieÅ„ w jednej paczce, prosimy o wypeÅ‚nienie osobnych formularzy zwrotu dla każdego zamówienia.
​
6. Czy mogę nadać paczkę pocztą?
Jeżeli chcesz skorzystać z usÅ‚ug Poczty Polskiej - nadaj przesyÅ‚kÄ™ paczkÄ… pocztowÄ…, a nie listem. Upewnij siÄ™, że zostanie ona dostarczona do naszego magazynu. PamiÄ™taj o zachowaniu potwierdzenia nadania, przyda siÄ™ ono w przypadku problemów z przesyÅ‚kÄ…. Paczki dostarczone na pocztÄ™ i awizowane mogÄ… nie być odebrane.
​
7. Czy mogÄ™ zwrócić towar za poÅ›rednictwem paczkomatu?
Niestety nie mamy możliwoÅ›ci odbioru zwrotu z paczkomatu lub innego punktu odbioru (np. Paczka Orlen). Możesz natomiast nadać paczkÄ™ w paczkomacie, którÄ… później dostarczy do nas kurier na adres naszego magazynu: ul. Cisowa 8, 62-052 ChomÄ™cice.
​
8. Czy zwracając zakupy otrzymuję też zwrot za przesyłkę?
W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci caÅ‚y koszt zamówienia, Å‚Ä…cznie z cenÄ… przesyÅ‚kÄ… od nas do Ciebie. JeÅ›li zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie Å›rodki za zwrócone produkty. Koszt odesÅ‚ania zwracanego towaru do nas w obydwu przypadkach leży po Twojej stronie.
​
9 Ile będę czekać na zwrot płatności?
Zwrócimy Ci pÅ‚atność w ciÄ…gu 14 dni od daty zgÅ‚oszenia zwrotu lub w przypadku braku zgÅ‚oszenia – od dnia dostarczenia do nas przesyÅ‚ki. JeÅ›li w tym czasie nie otrzymasz zwrotu Å›rodków, skontaktuj siÄ™ z nami. Forma zwrotu należnoÅ›ci zależy od metody pÅ‚atnoÅ›ci wybranej podczas skÅ‚adania zamówienia. W przypadku, gdy nie uznamy zwrotu skontaktujemy siÄ™ z TobÄ… telefonicznie bÄ…dź mailowo.